Intrattenimento

Surprising Addison Rae With A Custom Car

I surprised Addison Rae with her dream custom car!
Hope you enjoyed! Make sure to enter the giveaway! Thanks for watching:)
Subscribe, Click on another vid in recommendations, and Follow my socials!
Instagram : @ zhcomicart
Twitter: @ hsieh_zachary
TikTok: @ zhcyt

Commenti 

  1. ZHC

    ZHC

    7 mesi fa

    Please subscribe cuz I want to do nice things for other people and my subscribers! I am also teaming up with a local children's hospital soon for an event so profits will be used to fund it❤️ So thankful for all of you! Love each and every one of you so so much! First comment: Brian Thornley

    • James Mccall

      James Mccall

      16 giorni fa

      I love zhc

    • Mihailo Musikic

      Mihailo Musikic

      Mese fa

      Ok

    • Mihailo Musikic

      Mihailo Musikic

      Mese fa

      ?

    • FAIQAH IZYAN

      FAIQAH IZYAN

      3 mesi fa

      💛💚💙💜

    • Hello Wassup

      Hello Wassup

      3 mesi fa

      Lol

  2. Hadley Wilson

    Hadley Wilson

    Ora fa

    Omg can u get me my dream car its a limo and it needs to be customized

  3. HEY PERFEITOS

    HEY PERFEITOS

    Ora fa

    🇧🇷!?

  4. Alaigha Jones

    Alaigha Jones

    4 ore fa

    YALL ARE WASTING WATERMELLONS

  5. VALERIA MURILLO

    VALERIA MURILLO

    4 ore fa

    bicicletabicicletabicicletabicicletabicicletabicicletabicicletabicicletabicicletabicicleta

  6. OKC. THE.GAMER GAMER

    OKC. THE.GAMER GAMER

    6 ore fa

    Zhc love your videos your so talented btw what type of markers do use ?

  7. Amari Mandimutsira

    Amari Mandimutsira

    7 ore fa

    Oh wow

  8. Hala Dib

    Hala Dib

    10 ore fa

    aww thats so kind of him adison was gonna get a heart attack lol

  9. Marlowe Vezina

    Marlowe Vezina

    10 ore fa

    or my chromebook colored

  10. dreamingxsunflower

    dreamingxsunflower

    12 ore fa

    wow :000000000

  11. Leah Abramski

    Leah Abramski

    15 ore fa

    I subed and I am ur biggest fan!!!!! Ahhhhhh

  12. Elena martirano

    Elena martirano

    15 ore fa

    ciao

  13. Mia-Rose Dominey

    Mia-Rose Dominey

    19 ore fa

    Addison Literally Abt To Cry *Enzo Pulls Out Watermelon Squishy*

  14. wednesburygirl

    wednesburygirl

    19 ore fa

    I saw u on tictok And happy 2021

  15. EJRocks YouTube

    EJRocks YouTube

    19 ore fa

    can i get one of the tablets plz im very nice !!

  16. Paul Barry

    Paul Barry

    Giorno fa

    Next week on ZHC we are going to paint Jupiter and if we don't finish in 1 and a half years we have to give it away to some creapy aliens other wise they will take me to the unknown never to be seen again

  17. Jocelyn Mciver

    Jocelyn Mciver

    Giorno fa

    YAY CAN’T WAIT!!!!!!!

  18. ALYA KHADIJAH BINTI AHMAD SYAHRIN Moe

    ALYA KHADIJAH BINTI AHMAD SYAHRIN Moe

    Giorno fa

    This is soooooo cool and soooooo satisfiying

  19. paok 1

    paok 1

    Giorno fa

    You good

  20. NOUKI-NOUKI

    NOUKI-NOUKI

    Giorno fa

    Blez tcharle 🙏

  21. Maicey Smith

    Maicey Smith

    Giorno fa

    How do u know how the other person Is drawing the fruit on the other side?

  22. PRINCE DA GUCCI

    PRINCE DA GUCCI

    Giorno fa

    Nice car creativity ❤ZHC MAY GOD BLESS U , I LIK YOUR VIDEOS

  23. Radha Baldeo

    Radha Baldeo

    Giorno fa

    I live in Guyana send me a present😭 I LOVE YOU GUYS 😘AND I HAVE subscribe😘😘😘😘 STAY SAFE😜

  24. Radha Baldeo

    Radha Baldeo

    Giorno fa

    country do you guys live in

  25. Koko Loco

    Koko Loco

    Giorno fa

    If colors Destroed the car will be like that 👽👽👽👽👽👽👽👽💩💩💩💩💩💩💩💩

  26. Joey Christmann

    Joey Christmann

    Giorno fa

    Y’all

  27. Potato Chip

    Potato Chip

    Giorno fa

    You're so talented!!!!

  28. Trynity Madrid

    Trynity Madrid

    Giorno fa

    I am SOOOOOOOOOOOOO obsessed with fruit and that is literally my dream car, like if that happened to me I would be crying for days, I actually almost cried watching this!!!!!!!

  29. Kymarihanna Neas

    Kymarihanna Neas

    Giorno fa

    Your really talented I love your videos and your sweet

  30. Jonathan Donnell

    Jonathan Donnell

    Giorno fa

    I wiss i was your friend ZHC

  31. Jonathan Donnell

    Jonathan Donnell

    Giorno fa

    You didn't reply surprise her lol✔️😲

  32. Maksim Jesic

    Maksim Jesic

    Giorno fa

    0:09 im still looking for skip ads button

  33. hanieh rmezani

    hanieh rmezani

    Giorno fa

    i love bmw x6 do you want give me?😅😅😅

  34. Mari Carl Jimenez

    Mari Carl Jimenez

    Giorno fa

    Who is watching this while doing their modules

  35. Kapil Sharma

    Kapil Sharma

    Giorno fa

    Or car or something u want pls❤️❤️

  36. Kapil Sharma

    Kapil Sharma

    Giorno fa

    I want ps5 pd5 pls pls❤️❤️❤️ miscelle pls❤️❤️

  37. Anis Lopera

    Anis Lopera

    Giorno fa

    Jajajjajaj

  38. Ghulam Qadir

    Ghulam Qadir

    Giorno fa

    I subed since 2018 and still no get give away

  39. PRASI PP2929

    PRASI PP2929

    Giorno fa

    the car is so cute

  40. Linda Loves lemons

    Linda Loves lemons

    Giorno fa

    If zhc and his gf break up im outta here

  41. Wierd Dude

    Wierd Dude

    2 giorni fa

    Ayo my boi be acting sus when he called Michelle thicc😳😳

  42. Wierd Dude

    Wierd Dude

    2 giorni fa

    Ayo my boi be acting sus when he called Michelle thicc😳😳

  43. Karlee Dallas

    Karlee Dallas

    2 giorni fa

    Reply if you paused the video and actually tried clicking the profile for a “prize” 😂👍👍👍

  44. Ahsan Rehman

    Ahsan Rehman

    2 giorni fa

    So it wasn't a lambo

  45. x.bubbles.Kate.x 10

    x.bubbles.Kate.x 10

    2 giorni fa

    Addison: I cried earlier I can’t cry again me: laughing with tears😂😂

  46. Kaya K

    Kaya K

    2 giorni fa

    So I love your videos they’re amazing and you lead me to art and I really like art

  47. Kaya K

    Kaya K

    2 giorni fa

    Sister is named addison

  48. جيني جيني

    جيني جيني

    2 giorni fa

    My Louv ZHC

  49. Tara Vlogs

    Tara Vlogs

    2 giorni fa

    Look what happens if they wash the car?🧐🧐

  50. LivingTheRobloxLife

    LivingTheRobloxLife

    2 giorni fa

    14:00 : *Addison drops da micccccc*

  51. Lorena Thaci

    Lorena Thaci

    2 giorni fa

    I love

  52. Lorena Thaci

    Lorena Thaci

    2 giorni fa

    I love the car

  53. JJGames

    JJGames

    2 giorni fa

    Next up: suprising lazarbeam with a custom fresh

  54. Dominykas Rakauskas

    Dominykas Rakauskas

    2 giorni fa

    Addison has a GOOD taste

  55. Jakub Černý

    Jakub Černý

    2 giorni fa

    It's juice 😆

  56. Muhammad Arkan Danish

    Muhammad Arkan Danish

    2 giorni fa

    Petssssssss

  57. Jack nite

    Jack nite

    2 giorni fa

    Good videos

  58. Good Mate Dusty

    Good Mate Dusty

    2 giorni fa

    Hey Zac maybe instead of surprising billionaires with cars you could give to less fortunate

  59. PHuda Ahtisham

    PHuda Ahtisham

    2 giorni fa

    I wish I could get one but I am nine and a half

  60. Zamzam Haj ahmad

    Zamzam Haj ahmad

    3 giorni fa

    wow wow 😍

  61. Sandy Li

    Sandy Li

    3 giorni fa

    Ngl when he ripped the tape it was so statisfying

  62. canal lua

    canal lua

    3 giorni fa

    Oi mana tudo bem Tô aqui

  63. Crippled void

    Crippled void

    3 giorni fa

    Zack/ZHC: Leo my are u shirtless? Leo: because I wanna flex on the haters

  64. ANASTASIA KISIL

    ANASTASIA KISIL

    3 giorni fa

    I love your vids!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  65. Gaming Frame

    Gaming Frame

    3 giorni fa

    this is how many times addison said yall (1 yall = 1 like)

  66. Lucy Ma

    Lucy Ma

    3 giorni fa

    32,000. WTF

  67. Taryn Kirbo

    Taryn Kirbo

    3 giorni fa

    Leo: I wanna flex on dem haters Me: Please don't

  68. Selina Huang

    Selina Huang

    3 giorni fa

    Wait can't addison buy her dream car :/

  69. Ayushi lokhande

    Ayushi lokhande

    3 giorni fa

    No one: ZHC videos: SATISFYING!!!

  70. Mohamad Ali Ramal

    Mohamad Ali Ramal

    3 giorni fa

    nice work

  71. catlover

    catlover

    3 giorni fa

    :3

  72. Anna Beasley

    Anna Beasley

    3 giorni fa

    Hi

  73. Ms. Spriter

    Ms. Spriter

    3 giorni fa

    Anyone who lives in Barcelona 👇

  74. yo yo

    yo yo

    3 giorni fa

    Him: "I just did a quick sketch about 10 minutes" me: I couldn't do that in 10 years

  75. Lívia Jangoas Souza

    Lívia Jangoas Souza

    3 giorni fa

    O MG ❤❤❤

  76. Poonamchand Bhadu

    Poonamchand Bhadu

    3 giorni fa

    I hope i had friend like him

  77. Abdulla Samira

    Abdulla Samira

    3 giorni fa

    I love u addi

  78. Abdulla Samira

    Abdulla Samira

    3 giorni fa

    I love u addi

  79. Lalalisa World

    Lalalisa World

    3 giorni fa

    Addison is one of the most genuine people I’ve ever saw

  80. Selin.

    Selin.

    3 giorni fa

    Wow I love it!!! Im folllow you

  81. Leah Happy

    Leah Happy

    4 giorni fa

    Watch Zac eat the apple

  82. Olivia L

    Olivia L

    4 giorni fa

    Imagine she wraps it back to white👁👄👁

  83. American5585

    American5585

    4 giorni fa

    you bought 32K worth car to the most useless creature on the planet and you want a sub. All I can do is dislike

  84. Ania&Nati siostry

    Ania&Nati siostry

    4 giorni fa

    Its ugly prank

  85. Olla 1010

    Olla 1010

    4 giorni fa

    Wouldn’t it come off when it rains tho

  86. THanos and Elias g

    THanos and Elias g

    4 giorni fa

    Addison sou arese ekplexe

  87. Fatjon Saliaj

    Fatjon Saliaj

    4 giorni fa

    My queen addison rea

  88. Tania Llarena Jacobo

    Tania Llarena Jacobo

    4 giorni fa

    ohhh i live in spain

  89. galaxy kitti

    galaxy kitti

    5 giorni fa

    you guys are INSANE!!!!!!

  90. Rachel Brown

    Rachel Brown

    5 giorni fa

    I love your videos so much Zhc

  91. Layan Al-hussainy

    Layan Al-hussainy

    5 giorni fa

    This car is my favariote car logo

  92. Gustavo Marchancalderon

    Gustavo Marchancalderon

    5 giorni fa

    Did anyone count how much times she said y’all?

  93. Michael Ehrlich

    Michael Ehrlich

    5 giorni fa

    🙂Hi🙂

  94. LETICIA ROCHA TOLEDO

    LETICIA ROCHA TOLEDO

    5 giorni fa

    What have learned so far? Adson like fruits, charli like dragoes and dunuts, dixie like Phoenix and dragons, Chase like dragons and avani also like dragons and that it kkkkk

  95. kristinathekoolkid

    kristinathekoolkid

    5 giorni fa

    Yo that's such a sick car

  96. judy Majed

    judy Majed

    5 giorni fa

    His response is strong haha

  97. judy Majed

    judy Majed

    5 giorni fa

    Omg😍😍😂😂

  98. Blabla blabla

    Blabla blabla

    5 giorni fa

    I heard June 21st and I was like I don't have insa but that's my birthday 😣 Can I have it? I'm but not rlly I want it

  99. Mia Dillard

    Mia Dillard

    5 giorni fa

    Charlie ant bad I like both

  100. noam gez

    noam gez

    5 giorni fa

    And rain 😁

Il prossimo